Tuesday, September 20, 2011

Første gang

Dette her bliver så min første post, på min første blog! Jeg er så at sige en jomfruelig blogger, som nok dårligt ved, hvad det i det hele taget handler om. Men måske det at jeg ikke helt ved hvordan det skal gøres, kunne betyde at man kunne opleve noget nyt, ved at følge lige netop denne blog? Hvem ved, det vil kun tiden vise! Men nu tilbage til hvad jeg over hovedet sidder her og skriver for. Det er musikken det skal handle om, og hvilken? Simpelt hen al den gode musik, altså alt det jeg kan lide! Men bare rolig, det omfatter også en del forskellige genrer og typer. Jeg håber med projektet at kunne udvide andres(jeg læseres) musik horisont, men i allerhøjeste grad at udvide mit eget perspektiv.
Som læser kommer du til at blive offer for min hjernes indviklede netværk af tråde, som når de strejfer hinanden ofte smider en sange af sig. Således da jeg skulle skrive denne post, og kom ind på "første gang", sagde min hjerne: "First time Kelly Kissed a boy" Derfor bliver det første link jeg deler med jer When Saints go Machine's sang Kelly

No comments:

Post a Comment